Before kmk proceed further, let me simplify steps before bayar deposit:
1. Dptkan borang permohonan utk book dewan dr En. Amir (samada by email atau ktkrg jmpanya d office)
2. Once borang dh complete, boleh scan and email blt dgnnya atau jumpanya. Mun nak jmpa, cl nya dlok pdh tujuan kta nk anta form, supaya nya dpt sediakan siap2 surat pngesahan pendaftratan permohonan utk berik dgn kta.
3. Bla kita dh setuju dgn T&C, sign bahagian last page. Berik balit yg dh dsign tek dgn En. Amir.
4. Bayar deposit. Cash boleh, online transfer pun boleh.
Booking fee for Baitulmal is RM500, non refundable. Mun nak tuka tarikh, inshaAllah boleh atas budi bicara and availability juak. Xlah dikira burn trus deposit. Bayaran full inshaAllah sebulan sbelum majlis (need to confirm gk lah, igt2 lupak hehe).
Btw utk bayar deposit tok, mn kebetulan Cik Umi ada d office, ktkrg boleh byr cash dgnnya and dpt resit trus. If not, online transfer pn dterimak, screenshot receipt and share d WhatsApp dgn En. Amir. Senang jak kinektok, Alhamdulillah :) Mcm kmk 2 Z ariya, kbtulan Cik Umi ada d office.
Ada 2 borang yg dberik (diberik masa first time kmkrg jmpa En. Amir). Tok ringkasannya lah;
1. Borang Permohonan Fasiliti - Diisik sebagai pemohon utk makey dewan, tggu utk dluluskan (kelulusan ya sekejap ajak, no worries - if utk majlis kahwin lah)
2. Borang Tempahan Fasiliti - Diisik once permohonan dluluskan and surat persetujuan pn dh dtandatangan, tok contoh nak nempah pakej makanan dll
Tok letterhead utk 2 borang ya |
Tok surat pengesahan with T&C. Mn kita stuju, blh sign dkt last page. Then, bruk byr deposit :) |
Okay ya ajak setakat tok :) another step closer <3
Comments
Post a Comment